2 januari 2020

Archief 2014


De Vereniging voor Reclamerecht (VvRr) organiseerde op maandagmiddag 27 oktober a.s. haar Najaarsbijeenkomst met als onderwerp: “Ik wil niet”: hoe de consument wordt beschermd tegen reclame, targetting en andere uitingen

Sprekers:

Christoph Jeloschek (Kennedy Van der Laan) – Presentatie_Jeloschek_27_okt2014_VvRR

Boukje Stoelinga (ING) – Het “Right to be Forgotten” 

Lieneke Viergever (Project Moore) – Targeted mobile advertising: waar ben je en wat koop je?


In samenwerking met de Vereniging voor Media- en Communicatierecht vond op dinsdag 25 maart 2014 bij De Brauw Blackstone Westbroek te Amsterdam de Voorjaarsbijeenkomst van de Vereniging voor Reclamerecht plaats met als titel Praktijk, effecten en regulering van embedded advertising.
Grijze gebieden bij de norm dat reclame als zodanig herkenbaar moet zijn.

Sprekers:

EmbeddedadvertisingstudiemiddagVvRr25-3-2014doorJanKabel

TheBusinessofBuzzdoorWillemSodderland

NativetmgdoorBartBrouwers

Audiovisuele media: Arjo Kramer (Director Regulatory & Public Affairs SBS Broadcasting B.V.); Michel Dieperink, Omnicommediagroup

Effecten van embedded advertising en van de bijbehorende regelgeving: Eva van Reijmersdal en Sophie Boerman

ReijmersdalenBoerman

Audiovisuele media: Louise Doorman (DenKK Juristen)

Advies Code Social Media Marketing 21 oktober 2013

Print: prof. Gerard Schuijt, oud-journalist en emeritus hoogleraar mediarecht Universiteit Leiden